– In dulcele stil clasic –

Ucizi visele !

Ma trezesc…
Speriat spre fotoliul gol privesc
Poate acum ai ramas,din el nu te-ai mai ridicat
Dar pe el domneste doar o tacerea visului plecat.
Si ai fost din nou atat de frumoasa…
Reala,sclipitoare,bucuroasa
Ca suntem impreuna,indragostiti amandoi
Bucuroasa ca  suntem in sfarsit noi.
Ma minteai ca o sa ramai,atat de fericit eram
Iti era greu sa ma ranesti,dar stiai ca a doua zi eu te iertam.
Se spune ca visele sunt scurte,ireale
Dar mie mi se par o vesnicie cand alergam prin campurile abisale
Ca pasii vantului prin iarba cruda,moale
Sarutandu-ne si ea cu sarutarea uda,picioarele goale.
Si ele imi sunt vi
Caci am simtit mangaierile tale,ochi tai firavi
Ca pe un fior al dragostei in inima mea de-atunci vrajita
Nu trebuie sa ma credeti,dar ea nu are cum sa te minta.
Zeului viselor Morpheus ma rog,in fiecare seara asteptata
Sa ma tina captiv in al lui fortareata…pe veci sau macar pentru o viata.
Sa pot trai intr-un etern nemarginit,luminos,
In care sa mai fi doar tu…tu care imi ucizi visele atat de frumos!

Leave a Reply

