– In dulcele stil clasic –

Pe veci !

E o zi speciala
Doar ca lipsesc multe din viata mea..
V-am piedut demult,
Dar rana sufletului nu s-a vindecat..

Privesc locurile voastre de veci
Si ma rog sa rezist,sa nu cad..
Si m-ai aprind o lumanare
Spunandu-mi ca sunt barbat !

Cu toata barbatia,
O lacrima isi face loc in ochii mei
Si curge lent
Cazand pe piatra funerara a mormantului..

Ma sufoc.
Totul e schimbat.
Nu pot sa-mi vad de drum.
O inima incatusata de regrete..

Sunt singur si asa voi ramane.
Nimeni nu-mi poate oferi vindecare.
Sunt pierdut in timp..
Lasat pe o stanca palida.

Amintirile din cap
Imi starnesc durerea
Si incet ma omoara.
Si imi convine.Mai bine cu voi decat singur.

Ca formula de-ncheiere,
Va spun “La multi ani”
Poate ca asa a fost scris sus
Si poate intr-o zi va voi urma.

Leave a Reply

