– In dulcele stil clasic –

Unul a trecut , multi trebuie sa vina…

Uite asa ne regasim astazi in ultima zii a anului 2010 , 31 decembrie. Un an greu … chiar foarte greu pot spune … un an in care fiecare din noi a uitat sa mai fie copil , sa mai fie asa cum trebuie din cauza greutatilor care i-au palit prea tare.

Anul acesta binenteles a avut si partile sale bune , putine dar au fost acolo , si te-au facut sa mergi mai departe indiferent de situatie , si ti-a dat speranta in tine ca da poate fii si bine.

Pot spune ca anul asta am avut cam de toate … cate un pic din fiecare , diferind cat de ample au fost fiecare…

Anul asta am pierdut o persoana foarte draga mie … si pe aceasta cale , vreau sa spun , ca a fost greu , pt fiecare in parte din familie , fara Bunica de Craciun  si acum de Revelion…. este greu sa te duci de Sarbatori la ei .. si sa nu mai fie acolo ..sa nu te mai mangaie , sa nu iti mai spuna o vorba buna…dar asta e ..asta ne drumul in viata… singurul lucru la care speram este ca , acolo unde ajung sa le fie bine , sa aiba o lume mai buna.

Totodata anul asta am invatat ce inseamna sa fie cineva totul pt tine , ce inseamna sa ai motiv sa faci pt cineva orice , sa te culci cu ea in gand si sa te trezesti cu ea in gand … am invatat ce inseamna ca la fiecare atingere sa-ti faca sufletul sa se calmeze , sa aiba motiv sa faca bine … m-a invatat ce inseamna “a calma” , si doar la ea am vazut asta … si mi-a placut chestia asta …

Am avut parte si de lucruri mai putin bune.. am vazut , asa zisi prieteni care mi-au intors spatele cand aveam nevoie de ei , am vazut ce inseamna sa te uiti in ochii cuiva si sa spui prostii , am vazut oameni care nu dau 2 bani pe tine , desii ai fost acolo cand au avut nevoie de tine , am vazut oameni care sunt flamanzi dupa bani .. care nu pot sa se distreze fara ei.. care lipsa banilor ii deprima … dar asta este ..

In ansamblu , a fost un an bunicel … am avut langa mine tot timpul prietenii , familia si asta a contat ! ! !

Acum speram ca anul care vine sa ne ofere mai multe oportunitati tuturor , si ca toata lumea sa aiba parte de tot ce-si doreste , pt ca fiecare s-a saturat sa vada oameni nefericiti din cauza neajunsurilor !!!!!

 

UN AN NOU FERICIT !!!!!

Leave a Reply

